عمده فروشی پوشاک مردانه | سامی ست

سبد خرید شما خالی است.

 

 


 

 

گروه تولیدی سامی ست، با توجه به بازار پر طرفدار داخلی از سال 1390 وارد عرصه تولید و پخش حرفه ای به صورت کلی و جزئی گردیده و با تکیه بر الطاف الهی و تخصص و تجربه ای که در این سال ها اندوخته، موفق به ارائه طرح ها و رنگ های متنوعی در زمینه پوشاک مردانه از جمله : تی شرت، پلیور، سویشرت، شلوار اسلش، شلوارک و.. گشته است؛

 

 

 

 


 

 

سامی ست، با طرح ها و رنگ های متنوع در پوشاک مردانه، آماده جذب نمایندگی در شهرهای مختلف ایران و همکاری با شما عزیزانی است که در زمینه فروشندگی پوشاک مردانه، به صورت خرید عمده فعالیت دارید.

 

مجموعه تولیدی سامی ست، با مدیریت جناب آقای علی طاهری، با بررسی نیاز بازار، عرضه و تقاضا و سلیقه های مختلف مشتریان اقدام به طراحی و تولید طرح های متنوعی در زمینه پوشاک مردانه می نماید؛ این روند به صورت منظم و در بازه های زمانی برنامه ریزی شده به اجرا گذاشته و هر هفته طرح های جدیدی در محصولات را شاهد خواهید بود .

 

سفارشات شما مشتریان عزیز در سامی ست به صورت حضوری و غیر حضوری

از طریق فروشگاه آنلاین مجموعه و ارتباط آنلاین با واحد فروش

به راحتی ثبت و از طریق باربری ارسال خواهد شد .

 

 

 

 

ما در این مجموعه، آماده پذیرش سفارشات اختصاصی با طرح و ایده شما مشتریان عزیز بوده و با توجه به سلیقه شما و طرح درخواستی، با استفاده از بهترین متریال در تولید و چاپ، رضایت شما را جلب خواهیم کرد .

 

 

با توجه به تولید ست کامل پوشاک مردانه از جمله : تیشرت، سویشرت، شلوار اسلش، شلوارک، تاپ و.. و همچنین انتخاب و سفارش آنلاین محصولات از طریق فروشگاه آنلاین، تصمیم بر این شد تا در سرتاسر کشور عزیزمان ایران، شروع به جذب نمایندگی نماییم؛

 

از مشتریان عزیزی که شرایط جذب نمایندگی را دارند، دعوت به عمل می آید تا با اعلام آمادگی خود، کسب و کار پرسود خود را شروع کرده و با همکاری سامی ست و شما عزیزان، بتوانیم تولید ملی ایرانی را در کشور گسترش داده و ملزومات کارآفرینی و اشتغال جوانان را مهیا نماییم.

 

 

دیگر نیاز نیست جهت خرید عمده پوشاک مردانه

از شهر های دور به شهر تهران تشریف بیارید؛